..............Explicaré un exemple que explicava Lanza del Vasto. Al Sudan africà, que era el lloc on els portuguesos primer i els espanyols després agafaven esclaus, hi havia una tribu que es deia dels felates. Quan hi passaven els portuguesos pel Sudan recollien els esclaus, se’ls enduien caminant fins al mar, travessant tot el Sàhara i els portaven a Amèrica, amuntegats a les bodegues dels seus vaixells. Doncs bé, en arribar a aquesta tribu i capturar els homes, aquests es deixaven caure a terra i els havien d’arrossegar. No menjaven, ni bevien, ni parlaven, se’ls hi morien pel camí i no sabien què fer amb ells. Els portuguesos s’avisaren entre ells dels problemes que hi tenien, i decidiren saltar-se aquella tribu ja que no els era gens rendible. Amb el sacrifici d’uns quants se salvaren moltes vides. Si cada un, solidàriament, intentava protegir la seva tribu, amb tres o quatre n’hi havia prou. És la no cooperació portada a l’extrem. També explicava Lanza del Vasto que les orenetes no poden viure en gàbies perquè ni canten ni mengen. Es moren. -FILOSOFIA I PRÀCTICA DE LA NO VIOLÈNCIA- (Xirinacs) --- TOTS HEM DE SER MÀRTIRS

dimecres, 18 de juliol del 2007

Del Monte Perdido a l'acampadajove!

Bones companys i companyes!

Us serè sincer: “Costa moltíssim posar-se davant de l’ordinador i actualitzar el bloc amb aquesta calor que fa, podent estar prenent una Moritz a la tonketa”, però avui m’he decidit, per que ja son dos setmanes sense dir ni ase ni bèstia.

Doncs fa un parell de setmanes amb uns companys del CAB, vem anar a pujar el sostre calcari dels Pirineus, el Monte Perdido, i mare meua quin tros de roc, i quin tros de paisatge. Per mi un dels pics més macos dels Pirineus, tant pel cim com per les valls que l’acompanyen.

I aquesta passada setmana vaig estar a l’acampadajove, el festival político musical més importat i amb més afluència de públic dels Països Catalans, amb un promig de 13.000 persones per nit, que es diu aviat. Vora 500 militants de les JERC currant matí, tarda i nit durant tres dies per a que tot estes apunt de solfa.Us recomano el text sobre l'acampada del bloc de la martona.

Amb que em quedo d’aquest parell de setmanes?

La primera setmana, amb la tranquil·litat del meravellós parc natural d’Ordesa - Monte Perdido, la cambrera del refugi Gòriz, amb l’escupidera i el cim del Monte Perdido.

Vall d'Ordesa




Cim del Mont Perdut

L'escupidera

La segona: Amb la multitud de gent que va assistir a l’acampada, els debats interns entre militants jerkis sobre el redireccionament d’Esquerra, el fill de puta que ens va pispar una ampolla de moscatell, amb les noves companyies que he tingut aquests dies, amb no haver pogut topar-me cara a cara amb la ninadefil, i amb l'arrebossat (Brutal).


Un parell que sempre els diuen que s'assemblen i voltaven per l'acampada.


un vídeo brutal de l'actuació d'Obrint Pas a l'espai independència.


Salut

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Caram David quina enveja que em fan aquestes fotos del monte perdido...jo que no vaig poder arribar al cim..altra volta serà!!jo proposaria que amb la foto del pepo i el cesc féssim una especie de buscar les set diferencies i qui les trobi premi!!jo ja ni e trobat una..el pepo va molt mes tocat que en cesc!!!jeje vaig tenir molt bona experiència de l'acampada no cal que ho expliqui amb pels i senyals però l'any vinent no deixaré que Mo expliquin jeje salut!!

CARPE DIEM

folguereta ha dit...

eis!! T'has fet un bany de noms....

No és en cesc, si no en Feliu, bandarra que encara estas de ressaca!

Jo també tinc una diferència, en pepo porta una samarreta blava i en feliu una de vermella....

jeje, si és que son iguals..

Salut

Peres i Pomes ha dit...

Bones company!!! molt currat aquest blogspot ara naltres te farem competencia jejeje es broma avere la proxima festa k fotemm eee aki et deixem el nostre de blogspot vinga salut!!!
http://www.peresipomes.blogspot.com/

tinc lo cap com un bombooooooo

Anònim ha dit...

Bones company!!! molt currat aquest blogspot ara naltres te farem competencia jejeje es broma avere la proxima festa k fotemm eee aki et deixem el nostre de blogspot vinga salut!!!
http://www.peresipomes.blogspot.com/

tinc lo cap com un bombooooooo

Anònim ha dit...

:)


una altra vegada serà...



ninadefil

imatge Memòria Esquerra.cat · Logo